Вашият любимец - нашата страст
Off
Нашите предишни ангажименти на Purina в обществото

Нашите първоначални Purina ангажименти към обществото

За първи път стартирахме нашите 10 Purina ангажимента към обществото през 2016 г. и оттогава работим за постигането на тези цели. Тук може да намерите повече информация за нашите постижения и актуалното им състояние.

Нашето представяне

До 2023 г. нашите 10 най-големи пазара в Европа да подкрепят партньорствата и програмите за превенция, за да се намали рискът от затлъстяване при домашните любимци.

Текущо състояние: Продължаваме да работим с ветеринарни лекари и учени в областта на поведението при животните, за да идентифицираме основните причини за затлъстяването на домашните любимци и да открием нови начини за подпомагане на собствениците в борбата с този проблем. Може да прочетете повече за нашите инициативи в доклада ""Purina в обществото"".

Инфографика котка и куче с купа
Домашни любимци
Нашата цел:
От 2021 до 2022 г. да пуснем на пазара 10 нови продукта, насочени към подобряване здравето и благосъстоянието на домашните любимци.

Нашето постижение: Постигнахме целта си, като пуснахме на пазара 12 нови продукта, включително диетичната храна за кучета Purina® PRO PLAN® Veterinarian diets Cardiocare, която подпомага сърдечната дейност.
Прозрачност на съставките на инфографиката
Домашни любимци
Нашата цел:
Да предоставяме на потребителите леснодостъпна, точна и прозрачна информация за нашите продукти, предназначени за домашни любимци.

Нашето постижение: Този ангажимент беше постигнат през 2020 г. Подробности за това как сме го направили може да намерите в PinS доклада."
Инфографски купички за храна
Домашни любимци
Нашата цел:
До 2020г. да премахнем напълно изкуствените оцветители от основните си хранителни продукти. До 2023 г. да премахнем напълно изкуствените оцветители и от допълващите храни.

Нашето постижение: Постигнахме целта си 3 години по-рано: през 2020 г. всички изкуствени оцветители бяха премахнати от нашите основни и допълващи ястия. Научете повече в доклада ""Purina в обществото"".
Куче с инфографика с люспи
Домашни любимци
Нашата цел:
До 2023 г. нашите 10 най-големи пазара в Европа да подкрепят партньорствата и програмите за превенция, за да се намали рискът от затлъстяване при домашните любимци.

Текущо състояние: Продължаваме да работим с ветеринарни лекари и учени в областта на поведението при животните, за да идентифицираме основните причини за затлъстяването на домашните любимци и да открием нови начини за подпомагане на собствениците в борбата с този проблем. Може да прочетете повече за нашите инициативи в доклада Purina в обществото.
Инфографска ръка със сърце
Общности
Нашата цел:
До 2023 г. 10-те ни най-големи пазара в Европа да подкрепят програмите и организациите за осиновяване, за да подобрят този процент спрямо домашните любимци.

Нашето постижение: Общо 28 държави са установили партньорства с около 50 различни организации за осиновяване на домашни любимци. Ще продължим да подкрепяме програмите за осиновяване като част от нашите нови 6 Purina ангажимента.
Инфографика куче и къща
Общности
Нашата цел:
До 2020 г. в Европа да създадем 200 съюза в подкрепа на инициативи, свързани с домашни любимци на работното място.

Нашето постижение: През 2020 г. изпълнихме ангажимента си, като създадохме програмата ""Домашни любимци на работното място"" в 209 външни компании, които споделят убеждението, че с домашни любимци сме по-добри! Може да прочетете повече за това в нашия доклад ""Purina в обществото 2020"".
Инфографика момиче с котка
Общности
Нашата цел:
До 2023 г. 2 милиона деца да са участвали в нашите програми за отговорно отношение към домашните любимци.

Нашето постижение: Досега в нашите програми за отговорно отношение към домашните любимци са участвали повече от 2 милиона деца. Ще насърчаваме програмите за отговорно отглеждане на домашни любимци от деца и възрастни като част от нашите нови 6 Purina ангажимента.
Работа с инфографика за хора в цяла Европа
Общности
Нашата цел:
До 2016 г. се ангажираме да създадем 1 500 възможности за работа и стажове за млади хора под 30-годишна възраст в Nestle Purina в Европа.

Нашето постижение: С гордост постигнахме целта си през 2016 г., а в периода 2014-2016 г. наехме 2 429 млади хора. Може да прочетете повече за този ангажимент по-долу.
Инфографска опаковка
Заобикаляща среда
Нашата цел:
До 2025 г. 100% от нашите опаковки да може да се използват повторно или да се рециклират.

Нашето постижение: През 2020 г. нашите опаковки, предназначени за рециклиране, бяха достигнали 78%. Ще продължим да работим за бъдеще без отпадъци като част от нашите нови 6 Purina ангажимента.
Отговорно снабдяване с инфографика
Заобикаляща среда
Нашата цел:
До 2022 г. 100 % от съставките с морски дарове трябва да са с доказан произход.

Нашето постижение: През 2021 г. 86% от нашите съставки с морски дарове са с доказан произход. Поемаме ангажимент да продължим да работим за постигането на това като част от нашия ангажимент за иновации в храненето на домашни любимци и за извличане на съставки чрез регенеративни практики.
Доклад "Purina в обществото 2020"
Доклад "Purina в обществото 2020"
За повече подробности относно нашите постижения, свързани с тези ангажименти, моля, разгледайте нашия доклад "Purina в обществото 2020".
Нашите 6 нови ангажимента на Purina
Нашите нови 6 Purina ангажимента
Върнете се на началната ни страница "Нашите Purina ангажименти", за да откриете новите от тях.
Екипът на CES

Свържете се с нас

Тук сме, за да отговорим на всички Ваши въпроси за домашни любимци!​

Свържете се директно с нас. Линиите ни са отворени от 9:00 до 17:00 часа, от понеделник до петък.